Hallo,

Ik wil jullie even laten kennismaken met voor veel mensen nog een nieuw project:

wwww.eurobilltracker.com

Op deze website kan je je Eurobiljetten over de hele wereld volgen, doormiddel van de short- en seriecode die op elk biljet staat gedrukt. Voor elk biljet dat er gedrukt is, is er een andere short- en seriecode.

Ook kan je aan de letter zien die voor de seriecode staat, waar het biljet is gedrukt, zoals X is Duitsland en P is Nederland. Als je de biljetten invoerd op Eurobilltracker, dan zie je een specificatie, waar het biljet is gedrukt en door wie.

Maar het belangrijkste is natuurlijk het volgen van de biljetten. De codes die voer je in op de website, je ziet dan gelijk of het biljet al een keer is eerder ingevoerd door iemand. Is dit het geval? Dan heb je een zogenoemde “hit”. Je ziet dan precies met een kaartje waar het biljet eerst en waar het nu is. Ook ie je de afstand en de dagen hoelang het biljet erover heeft gedaan.

Ik zou zeggen, een mooie hobby! Probeer het eens, en misschien ontmoet ik je wel op het Eurobilltracker Forum, waar je al je verhalen kan delen van de hits en verhalen.

wwww.eurobilltracker.com, aanmelden is gratis! ;-)