setje monaco nu voor 55 euro het gaat hier om het rooie mapje met de 5 munten van monaco
10 , 20 , 50 , 1 euro en de 2 euro
stuur een mail naar
r.wezenberg@keyaccess.nl
Sorry voor mijn late reactie, maar ik heb het de afgelopen weken veel te druk gehad om mijn email te lezen.
Ik begrijp heel goed dat jij snel duidelijkheid wil hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog even over na moet denken. Het is voor mij toch best veel geld. zeker omdat ik net een kapitaal heb geinvesteerd in mijn grootste hobby (duiken) dus ik ik moet er nog even over na denken.
als je een koper hebt voor de munten moet je ze maar gewoon wegdoen.
ik ga er nog eens goed over na denken en dan laat ik wel weer wat van mij horen.
ik had per ongeluk al je emails uit mijn mailbox gewist dus was ik je adres ook kwijt. niet erg slim, daarom reageer ik maar even via dit prikbord
je mag me ook mailen als je eventueel wat van je prijs af wilt doen. anders heb ik gewoon pech gehad.
sorry voor de late reactie.
Bart van den Ham.
hoi bart
het geeft allemaal niet maar het is goed zo. jammer genoeg kan ik van het setje monaco niks van de prijs af doen. als je nou over een maand nog belangstelling hebt in deze munten stuur me dan gerust een mail want dan kan ik je hem altijd nog leveren. ook als je andere munten zoekt denk ik dat ik je ze wel kan leveren . maar als het zo ver is dan hoor ik het wel van je
groeten robin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?