WAARSCHUWING

• Serge

Graag had ik geweten dat er nog mensen waren dat op deze site of op een andere (www.euroweetjes.nl) geruild hebben met Suzie Leys. En of zij de afspraken nageleefd heeft! Benadeelde gelieve contact op te nemen met mij.

Alvast bedankt

• Kelly

Ik heb mij ook laten vangan door haar .De gevraagde munten opgestuurd en niets terug gekregen.Graag nog meer reacties.

• marielle

Ik ben ook opgelicht door haar ik heb eerst zelf geld opgestuurd en ik heb nog niks terug gekregen dus ik denk dat we hier met diefstal te maken hebben of ze heeft het nog niet opgestuurd dat ze daar te lui voor is.

• Kelly

WAARSHUWING!!!!!!!

• hilde

ja ik heb me ook laten inpakken door haar,

maar minder als jullie,

zij zou mij eerst munten sturen, had ze toen niet gedaan!!!! zei zegt van wel!!

en ze verwijt mij dat ik loop te liegen maar heb nooit iets van haar ontvangen.

ik raad iedereen aan nooit iets met haar te ruilen of iets van haar te kopen.

als ik dat mag zeggen op deze site tenminste.

• Gerda Derks

Suzie, ik hoop dat je dit leest want zo gaan we niet met elkaar om. Trek je conc;usie hieruit en laat je nooit meer zie op deze site.

Gerda

• Mike

De waarschuwing staat inmiddels ook op mijn website. Gelukkig ben ik niet het schip in gegaan met haar, het gebakkie…..

http://www.geocities.com/djvyrus/euro