euromunten

  • nicole verbraecken

    waarom antwoordt er hier bijna niemand?

    wel een zoekertje plaatsen, maar voor de rest…. !

  • <b>beheerder euro.pagina</b>

    Nicole,

    Jij hebt groot gelijk, indien er een onderwerp wordt geplaatst en er komen reacties op ,is het niet meer dan netjes dat de ontvanger reageerd.

    Tevens kan “”Email reacties op dit bericht naar bovenstaand adres“” worden aangevinkt. De plaatser krijgt dan de reactie in zijn mailbox.

    Indien blijkt dat het steeds dezelfde personen zijn die niet reageren zullen ze geweigerd worden.

    Dus, zijn er namen, van plaatsers die niet reageren geef ze door en we zullen het in de gaten houden.

    Bert

    beheerder euro.pagina

  • hilde

    he nicole,

    ik wil we reageren hoor.

    maar meestal reageer ik alleen op dingen die me aan staan

    en anders niet, dat doe jij toch ook.

    nou tot mails doei he

    groetjes hilde

  • bert

    Ik neem toch aan dat ze bedoelt te zeggen dat indien ze reageert op een onderwerp de auteur van dat onderwerp niets meer van zich laat horen.

    Vreemd: je biedt iets aan, iemand reageert en je geeft vervolgens geen reactie ???

    Bert

  • nicole verbraecken

    ik bedoel maar, ze vragen wat en als je dan reageert, dan hoor je niets meer

    Nicole

  • Wilko de Bruin

    Nicole,

    Daar ken ik er ook een paar van..

    Maar ja, zo gaat dat hè..

    Je hebt verschillende soorten mensen….

    groetjes,

    Wilko

  • hilde

    hey wilko,

    ik voel met je mee, ik weet

    wat je bedoelt, en je heb

    nog gelijk ook

  • Mike

    Dat is dus de reden om een eigen euro website te hebben, zodat iedereen de laatste gegevens over je verzameling heeft.

    Geen gedoe meer met reacties als, ja maar die heb ik intussen al, dus de deal is off…

    Ga eens kijken:

    http://www.geocities.com/djvyrus/euro