Finland 1+2+5c 2,50

  • kevin

    hallo

    ik wil wel een setje

    kun je mij mailen

    ik heb ook een eigen site

    kijk mar als u tijd heeft

    groups.msn.com/deeuroverzameling2002kevin

    alvast bedankt

    gr kevin

  • Anton

    Zijn de 5c ook los te koop, zo ja wat kost mij 4 stuks, inclusief verzendkosten.

    Groeten,

    Anton

  • paula

    Ook ik ben geinteresseerd in de munten van Finland. Hoe is de procedure?

    Met vriendelijke groet,

    Paula

  • Fons Siemerink

    Ik zou graag in aanmerking komen voor 2 setjes 1+2+5c Finland en eventueel ook van Portugal. Ik neem aan dat de verzendkosten iets hoger zijn, dus de totaal prijs ook. Krijg ik bericht terug wat ze kosten ???

  • Anja

    Graag zou ik 4 setjes Finland 1 2 en 5 cent willen kopen, hoe gaat dat verder in zijn werk?

    Groetjes Anja

  • Christiaan

    Volgens mij heb je nog geen eens 1 setje in voorraad, anders geef je wel fatsoenlijk antw. op al deze aanvragen, mocht ik het mis hebben dan hoor ik dat graag.

  • Christiaan

    Volgens mij heb je nog geen eens 1 setje in voorraad anders gaf je al deze mensen wel fatsoenlijk antw. mocht ik het mis hebben dan hoor ik dat graag.

  • kezzie

    Inderdaad Christiaan,

    Deze lui bieden van alles aan, maar finlandweb reageert niet op mailtjes. Dus het lijkt erop dat ze alleen maar iemand lekker maken met…niets? Ik weet het niet.

  • Christiaan

    Ik heb binnenkort complete Finland setje maar ook de losse munten, zodra ik die heb zal ik ze jou wel sturen, ik ben een zakenman maar ik zal ze je dan toch maar een keertje voor niets geven, moet je mij wel even je adres sturen. Dan weet ik in iedergeval waar het naar toe moet.

    Christiaan van den Bergh

    Avd. de Espane 10b

    Las Terrassas 4b

    29600

    Marbella/Spain.

  • hazo

    Ik test mijn email