Als geld je niet gelukkig maakt

  • http://www.psycho-hypnotherapie-regressie.nl

    Veel in je onbewuste zorgt voor beperkingen. Bel gerust eens voor een gesprek 0648750093 positive impulse

    http:www.psycho-hypnotherapie-regressie.nl Jovanna Vriend, integratief therapeute, gevestigd in Amsterdam.

    ____________________________________________________________________

    Gefeliciteerd dat je hier hebt ingelogd. Dat zou kunnen betekenen dat je bereid bent om te gaan werken aan iets dat je dwarszit of je problemen oplevert.

    Je kunt hier denken aan angst, onzekerheid, een negatief zelfbeeld, traumatische ervaringen in je jeugd, stress op je werk of in je privé leven en de lichamelijke klachten die hier uit kunnen voortvloeien.

    Tijdens de therapie kan worden gewerkt aan gedrag (of verslavingsgedrag), dat je wilt veranderen.

    Hieronder vallen b.v. eetstoornissen, dwangstoornissen zoals smetvrees, drugs- alcohol- en nicotineverslaving, relatieverslaving (vallen op de “foute” man of vrouw), of elk ander gedrag dat je in de weg staat. Specifiek op het gebied van relatieverslaving en codependentie ben ik ook werkzaam bij Counselling Center Changes. www.counsellingcenterchanges.nl Op deze site staan een aantal zelftesten.

    Integratieve psychotherapie is een combinatie van cognitieve- gedrags- en hypnotherapie. De kracht hiervan is dat het op drie manieren een ingang geeft om te werken aan de klacht.

    1 Cognitief, d.w.z. op bewust niveau, door te gaan onderzoeken wat je overtuigingen en manieren van denken zijn.

    2 Op gedragsniveau, door meer bewust te worden van wat je doet, hoe je je gedraagt en waarom.

    3 Op onbewust niveau, d.m.v. de regressie- en hypnotherapie kan worden gekeken naar alles wat zich afpeelt op een onbewust niveau.

    Het onbewuste is niet alleen een opslagplaats van traumatische ervaringen, het is ook een schatkamer van opgeslagen momenten van kracht en geliefd zijn.

    In de therapie kunnen we deze momenten gaan herontdekken en ze inzetten als krachtbron in het heden.

    Hier kan ook contact worden gemaakt met functies van het lichaam die onbewust verlopen, zoals het immuunsysteem,de bloeddruk, de spijsvertering en darmfunctie (denk aan PDS), en de productie van stress- en gelukshormonen.

    Al deze processen kunnen worden gestimuleerd om de lichamelijke en geestelijke gezondheid te bevorderen.

    Onder de button - OVER MIJ - is mijn scriptie te vinden die juist hierover gaat, n.l. het stimuleren van het zelfgenezend vermogen.

    Onder de button - DIENSTEN - geef ik een uitleg en een aantal voorbeelden van behandelingen.

    KOSTEN: E 80,- voor een consult van een uur, incl. BTW.

    VERGOEDING: Veel verzekeraars vergoeden de kosten in geval van een aanvullende verzekering.

    Check hiervoor de website www.nbvh.nl onder de noemer “Verzekeraars”.

    ______________________________________________________________________________

    Aangesloten bij de NBVH, SRBAG, AGB code 90-041832. BTW no. NL099548550B01

    KvK 34318449 ING no. 1638828

  • Gino

    - Spam (td)